poniedziałek, 21 września 2015

Kostka emocji - po co nam ona i jak ją zrobić?

     Dzieciaki są bardzo emocjonalne, często nie rozumieją tego co czują, więc kluczem do sukcesu jest najpierw nauczyć je rozróżniać i nazywać swoje uczucia, bo dopiero wtedy mogą się nauczyć nad nimi panować. Dlatego ,,w dzisiejszym odcinku" przedstawiam własnoręcznie zrobioną kostkę emocji.

Do jej wykonania potrzebujemy:
- szablon kostki emocji,
- nożyczki,
- taśma przeźroczysta,
- pudełko po żarówce.

Szablony kostek emocji (źródło internet):


Zdj. 1 Czarno-biały szablon na który ja się zdecydowałam



Zdj. 2 Kostka z wykorzystaniem kolorowych zdjęć dzieci. 



Zdj. 3 Kostka emocji w wersji anglojęzycznej



Sposób wykonania: 
-wybrałam szablon przedstawiony na pierwszym zdjęciu, wydrukowałam go i wycięłam,
- pokolorowałam chłopczyka z rysunków,
- pudełko po żarówce trochę podcięłam, żeby wszystkie boki były kwadratami,
- przykleiłam szablon na pudełko. 

Moja kostka wygląda tak: 


Zdj. 4 Gotowa kostka emocji





Karolinek







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz